Schimbarea locului de muncă, o miză pentru o treime dintre angajaţi

04 mar. Companii
O.D.

Angajaţii îşi doresc tot mai mult o schimbare după un an de pandemie. Motivele sunt relativ diverse, de la un plus pe partea financiară până la încercarea de a schimba "biroul" de acasă. Aproximativ 35% dintre angajaţi se gândesc să-şi schimbe locul de muncă în următoarele 12 luni, în urma pandemiei, printre motivele invocate cel mai des de către respondenţi fiind dorinţa de a primi un salariu mai mare şi menţinerea unui echilibru între viaţa profesională şi cea privată, arată un raport recent realizat de Kaspersky: "Având în vedere pandemia globală COVID-19, 35% dintre angajaţi se gândesc să treacă la un nou loc de muncă în următoarele 12 luni, aşa cum a dezvăluit raportul Kaspersky "Securing the Future of Work". Principalele două motive pe care oamenii le-au invocat pentru această schimbare legată de carieră sunt atât naturale, cât şi de înţeles în aceste circumstanţe. Acestea includ dorinţa de a primi un salariu mai mare (49%) şi menţinerea unui echilibru echitabil între viaţa profesională şi cea privată (41%)". Potrivit raportului, în ciuda incertitudinilor de pe piaţa muncii, oamenii încă ţin cont de ambiţiile pe care le au: "În timp ce aproape fiecare a doua persoană ar prefera să rămână în poziţia actuală (48%), mulţi angajaţi încă se simt încurajaţi să-şi reconfigureze zilele de lucru pentru a se potrivi mai bine cu viaţa lor personală. Pe fondul restricţiilor de circulaţie şi al lucrului de la distanţă, aceştia au avut, de asemenea, mai mult timp pentru a reflecta la viitoarele lor cariere, pentru a se perfecţiona sau a învăţa ceva nou". Astfel, indiferent de direcţia pe care o aleg, cel mai întâlnit motiv invocat de ei pentru a încerca un nou loc de muncă este reprezentat de obţinerea unui salariu mai bun (49%). Crearea unui echilibru mai bun între viaţa profesională şi viaţa personală este al doilea motiv important, subliniat de 41% dintre respondenţi. Pandemia a scos la iveală bucuria de a petrece mai mult timp acasă, cu familia, precum şi tendinţa de a investi timp în interese personale şi hobby-uri. Este posibil ca angajaţii să dorească să menţină această oportunitate deschisă şi pe viitor. După salariu şi confort personal, căutarea unui rol care să merite eforturile şi care să fie mai interesant este al treilea cel mai important motiv întâlnit în rândul respondenţilor.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

DUMITRU NANCU, FNGCIMM:"În primul trimestru din 2021 s-au vândut în Bucureşti 5.000 de locuinţe, prin Noua Casă"
22 apr. M.G.


ARTHUR RĂDULESCU, CEO MERCHANTPRO:"eCommerce-ul devine canalul principal pentru achiziţiile în siguranţă ale românilor"
22 apr. A consemnat Adelina Toader


Alstom, pregătit să furnizeze trenuri cu hidrogen în România
22 apr. M.G.


Vaccinul românesc anti-Covid, în faza de testare pe cobai
22 apr. George Marinescu


Facebook intenţionează să lanseze un stablecoin care va concura cu dolarul
22 apr. Adelina Toader


Airbus îşi va transforma structura europeană în domeniul aerostructurilor
21 apr. G.U.


IULIU STOCKLOSA, VICEPREŞEDINTE CCIB:"Exportul, prioritate pe termen lung"1
21 apr. S.B.


ASBIS Romania prezintă Prestigio Click&Touch 2, o nouă tastatură inteligentă
21 apr. S.B.


STUDIU HORVATH&PARTNERS:Circa 97% dintre proiectele de infrastructură mare din România întârzie din cauza relaţiei deficitare cu autorităţile
21 apr.


ÎN ANUL 2020Tohani România a produs 1 milion de sticle de Fetească Neagră
21 apr. S.B.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2021.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.