Vola.ro a recuperat peste 5.5 milioane de euro pentru 89% dintre pasagerii afectaţi de anularea zborurilor în contextul pandemiei

02 mar. 13:17 Comunicate de presă
Vola.ro a recuperat peste 5.5 milioane de euro pentru 89% dintre pasagerii afectaţi de anularea zborurilor în contextul pandemiei

Efectul lockdown-ului global a fost unul dramatic pentru industria de transport aerian. Concret, conform statisticilor la nivel mondial, traficul internaţional de pasageri a scăzut cu aproximativ 67% în 2020 comparativ cu 2019, iar peste 82% dintre călătorii din întreaga lume au fost nevoiţi să îşi schimbe planurile.​ În total, 50.115 de clienţi Vola.ro au fost afectaţi de aceste modificări în decursul anului trecut. Dintre aceştia, cu ajutorul specialiştilor Vola.ro, 89% au primit deja soluţii de rambursare în valoare totală de peste 5.5 milioane de euro. Alte 1300 de cazuri vor fi soluţionate în scurt timp, însumând 260.000 euro, iar pentru ceilalţi aproximativ 4300 de clienţi îndreptăţiţi să primească de la companiile aeriene 719.000 euro se fac încă eforturi în vedera finalizării proceselor de rambursare deja iniţiate, conform unui comunicat remis redacţiei.

89% dintre clienţii Vola.ro afectaţi de anularea zborurilor în 2020 au primit deja rambursările cuvenite - valoarea depăşeşte 5.5 milioane de euro

Încă din luna martie, de la declanşarea pandemiei, echipa Vola.ro a oferit suport clienţilor în recuperării banilor pentru zborurile anulate sau amânate. Volumele de interacţiuni între specialiştii Vola.ro şi clienţi au crescut de peste 5 ori în decursul anului, iar liniile telefonice şi chatul Vola.ro au

fost suprasolicitate, îndeosebi în perioada stării de urgenţă. În total, în perioada martie-decembrie echipa Vola.ro a trimis circa 315.000 de e-mail-uri şi au fost iniţiate peste 20.000 de chat-uri noi, paşi

care au ajutat la soluţionarea a 89% dintre cazurile de anulări şi întârzieri cu care s-au confruntat clienţii Vola.

Până la finalul anului 2020, Vola.ro a recuperat pentru clienţii săi peste 5.5 milioane de euro. Rambursarea a ajuns la pasagerii afectaţi sub formă de numerar, vouchere de călătorie sau reprogramare gratuită a zborului.

Aproximativ 5.655 de pasageri sunt încă în aşteptarea rambursării contravalorii biletelor de avion de la companiile aeriene, dintre care 1.300 de cazuri vor fi soluţionate în următoarele săptămâni. Pentru restul circa 4.300 de pasageri, echipa Vola.ro încă depune eforturi de recuperare a sumei totale cuvenite de 719.282 de euro.

Perioada de aşteptare pentru soluţionarea cererilor de rambursare s-a înjumătăţit

Încă de la început, în contextul volumelor foarte mari de cereri de rambursare, companiile aeriene au anunţat termene foarte lungi de procesare a acestor solicitări, media fiind de circa 120 de zile. In cazul anumitor companii aeriene, acest termen a fost mai mare de 6 luni. Echipa Vola.ro a făcut constant presiuni asupra operatorilor de zbor pentru a grăbi acest proces, iar în perioada martie-septembrie media de aşteptare a fost de 107 zile pentru clienţii în numele cărora agenţia de turism Vola.ro a declanşat procedura de rambursare. Spre finalul anului, în intervalul septembrie-decembrie, perioada de soluţionare a scăzut chiar la 64 de zile iar pentru anul în curs, pe masură ce politicile companilor se stabilizează, echipa Vola.ro şi-a propus să ajungă la un termen de soluţionare a cererilor de rambursare sub 30 de zile.

"Pentru anul în curs, pe masură ce politicile companilor se stabilizează, ne-am propus să ajungem la un termen de soluţionare a cererilor de rambursare sub 30 de zile. Suntem mândri că am reuşit să recuperăm banii a peste 89% dintre clienţii afectaţi de anulările zborurilor în contextul pandemiei şi nu vom renunţa până când nu vor fi soluţionate toate cererile pe care le-am depus în numele clienţilor noştri. Preconizăm că cererea pentru bilete de avion va creşte treptat până în 2022 la nivelurile de dinainte de pandemie. Segmentul de business va fi cel cu revenirea cea mai lentă, în vreme ce produse precum Vola Boats sau asigurările Vola Medical şi Vola Rambursabil cu clauză de COVID-19 se bucură de o atenţie în continuă creştere din partea publicului." a declarat Claudia Tocilă, Director de Marketing la Vola.ro.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Comunicate de presă

Flanco anunţă începutul unui parteneriat cu Federaţia Română de Scrimă
08 apr. S.B.


BusinessMark organizează cea de-a VII-a ediţie a evenimentului "Supply Chain & Logistics Forum"
06 apr. C.P.


Antrenamentele on-line sau pe zoom, soluţia pentru decizia de închidere a sălilor de fitness
01 apr. C.P.


Seria HUAWEI MatePad se extinde
31 mar.


CÎŢU, ÎN DIALOG CU CONAF:"Am încercat să identificăm soluţii pentru industria textilă"
31 mar. J.P.


ÎN LUNA MASRTIEANPC a aplicat 108 sancţiuni contravenţionale în valoare de 407.000 lei operatorilor de produse alimentare ecologice
31 mar. C.I.


ANALIZĂ BRICO DEPOT: Topul alegerilor românilor în proiectele de (re)amenajare a locuinţei, în perioada pandemiei
31 mar.


Cisco organizează evenimentul global virtual Cisco Live
31 mar.


Dinu Bumbăcea preia conducerea PwC România de la Ionuţ Simion, începând cu 1 iulie 2021
31 mar.


MINISTERUL FINANŢELOR:Românii pot investi în titluri de stat şi în luna aprilie1
31 mar.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2021.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.